دانلود سوالات بهیاری یکساله

"سوالات بهیاری یکساله"دانلود سوالات بهیاری یکساله"دانلود رایگان سوالات بهیاری یکساله"

دانلود سوالات بهیاری یکساله

"سوالات بهیاری یکساله"دانلود سوالات بهیاری یکساله"دانلود رایگان سوالات بهیاری یکساله"

"سوالات بهیاری یکساله"دانلود سوالات بهیاری یکساله"دانلود رایگان سوالات بهیاری یکساله"نمونه سوالات دوره بهیاری یکساله"نمونه سوالات کمک پرستاری ( بهیاری ) یک ساله"نمونه سوالات کمک پرستاری"نمونه سوالات دوره بهیاری یکساله (کمک پرستاری) به منظور تامین نیروی انسانی مهارتی و غیر دانشگاهی در گروه پرستاری با اولویت مناطق کم برخوردار ، برنامه ی تربیت و آموزش نیروی بهیار (کمک پرستار) یکساله "وره آموزشی بهیاری یکساله دانلود نمونه سوالات کمک بهیاری | نمونه سوالات … بــهــیـاران و کـمـک پــرسـتـاران لـرســتان - نمونه سوالات ... نمونه سوالات امتحانی بهیاری "نمونه سوالات کمک پرستاری ( بهیاری ) یک ساله این مجموعه شامل جدید ترین نمونه سوالات در زمینه کمک پرستاری (بهیاری ) "دانلود رایگان سوالات بهیاری," دانلود نمونه سوالات کمک بهیاری 40 سوال تخصصی ... دانلود نمونه سوالات کمک بهیاری 20 سوال تخصصی تغذیه و روش غذا دادن به بیمار ."دانلود سوالات استخدامی کمک بهیاری(کمک پرستاری)"سوالات تخصصی کمک بهیاری"دانلود نمونه سوالات کمک پرستاری ( بهیاری ) یک ساله همراه با پاسخنامه موضوع : دانلود نمونه سوالات کمک پرستاری ( بهیاری ) یک ساله همراه با پاسخنامه
۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۵۰

لباس کمک پرستاری یکساله چگونه است

اخبار جاری | آرشیو | جستجو

01

با توجه به رواج شایعاتی که ناشی از عدم آگاهی و یا اطلاعات ناقص برخی از فراگیران در خصوص کم و کیف دوره آموزشی کمک پرستاری بوده، لذا ارائه موارد ذیل با هدف شفاف سازی روند اجرایی دوره فوق به سمع و آگاهی فراگیران عزیز می رساند:

1-  از کلیه فراگیران محترم درخواست می شود اطلاعات مورد نیاز خود را در زمینه دوره آموزشی کمک پرستاری از مراجع ذیصلاح دریافت نمایند. بدین ترتیب عواقب ناشی از اقدامات احساسی فراگیر که بر اساس پیام های محرک و بعضا مغرضانه در خصوص طرح تحول سلامت دولت محترم انجام می شود کاهش خواهد یافت.

2-   از ابتدا عنوان دوره «بهیاری یکساله»(کمک پرستاری ) بوده از جمله : نام سایت، پوستر و کتب مرجع  دوره ... در حال حاضر تثبیت نام دوره به «کمک پرستاری یکساله» با توجه به لزوم تطابق عنوان دوره با  استانداردهای بین المللی (Nursing Assistant) گروه شغلی و سطح بندی خدمات و مراقبت های پرستاری در بالین و همچنین بر اساس نظر سنجی از دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور و صاحب نظران پرستاری انجام گرفته است و بدیهی است فراگیران فعلی فقط در صورت داشتن مدرک کمک پرستاری یکساله امکان جذب دارند و لذا سایر مدارک و عناوین می بایست با مدرک کمک پرستاری یکساله تطابق یابند.  

3-   شرح وظائف کمک پرستاری بر اساس نیاز مراکز درمانی و صلاحدید وزارت بهداشت و آموزش پزشکی تعیین شده است و کلیه فراگیران موظف به گذراندن تمامی سر فصل ها و مراحل تئوری و عملی دوره بصورت کامل می باشند.

4-   با استناد به بخشنامه معاونت پرستاری وزارت بهداشت، تمامی مراکز درمانی موظف خواهند بود در صورت نیاز تنها به جذب افرادی مبادرت نمایند که دوره های کمک پرستاری یکساله را گذرانده باشند و یا مدارک قبلی را که زیر یکسال بوده است بر اساس ملزومات و آیین نامه های کمک پرستاری یکساله دوره های جبرانی را گذرانده و به روز رسانی و تطبیق دهند.  

5-   شرائط سنی مشمول افرادی که در حال گذراندن دوره کمک پرستاری هستند نخواهد شد و تنها شامل افرادی می شود که از تاریخ اعلام این بخشنامه ثبت نام می نمایند. در عین حال شرائط سنی در مراکز درمانی خصوصی با ضوابط داخلی آنها اجرا خواهد شد.

6-   این طرح در زمانی محدود و با هدف تامین بخشی از نیازهای مراکز درمانی (بر اساس استعلام و اعلام نیاز مراکز فوق) در حال برگزاری است. لذا با توجه به اینکه یکی از شرائط جذب، پس از بررسی و احراز جمیع شرائط فراگیر، صرفا داشتن گواهینامه همین دوره است، با این تذکر که به دلیل ظرفیت محدود و حجم فراوان متقاضیان؛ ثبت نام مجدد به هیچ وجه در دوره میسر نخواهد بود، در همین راستا پیشنهاد می شود فراگیران این فرصت را با توجه به محدودیت های فوق از دست ندهند.

7-   هم اکنون آزمون آنلاین سراسری در حال برگزاری است و همه فراگیران می توانند با مراجعه به مراکزی که دوره تئوری خود را در آنجا گذرانیده اند از جزئیات آن آگاه شده و پس از کسب آمادگی در آزمون فوق شرکت کرده تاپس از کسب نمره قبولی جهت طی دوره عملی به مراکز درمانی مربوطه معرفی شوند .

8-  دوره کار آموزی می بایست با هماهنگی واحد محل ثبت نام انجام گیرد و هر گونه انتقال به مراکز درمانی دیگر مجاز نیست.

8- در صورت انصراف فرد در هر یک از مراکز مجری برگزاری دوره، با توجه به اینکه ثبت نام فراگیران در سامانه بر اساس کد ملی صورت می گیرد. افراد حق شرکت در هیچ یک از دوره های کمک پرستاری سایر مجریان را نخواهند داشت  لذا ضروری است با توجه به درخواست های متعدد و محدودیت جا و عدم امکان ثبت نام مجدد؛  فراگیران قبل از هر اقدامی با بررسی تمامی شرائط خود را از این فرصت محروم ننمایند.

9-  لباس فرم کارآموزی به دلیل متحد الشکل بودن و بر اساس نظر سنجی انجام شده از مراکز درمانی و صلاحدید وزارت بهداشت و درمان به شرح ذیل اعلام شده است. (در سایت dn.behdasht.gov.ir    نیز بطور کامل قابل روئیت می باشد)

رنگ لباس کمک پرستاری یکساله

 

روپوش

شلوار

مقنعه

کفش

زن

کرم

کرم

بنفش یاسی

مشکی

مرد

کرم

کرم

---

مشکی

خرج کار لباس کمک پرستاری

زن

شامل: یقه، سجاف دکمه و سر جیب‏ها، بنفش یاسی

مرد

شامل: یقه، سجاف دکمه و سر جیب‏ها، بنفش یاسی

طرح لباس کمک پرستاری

زن

برش پشت و جلو از داخل کارور، کمر تنگ نباشد، جیب دو تا از روی لباس، یقه انگلیسی ظریف و کوچک و آستین ساده

مرد

روپوش کوتاه، یک جیب در بالا سمت چپ، دکمه‏ها از سمت چپ و با یقه 3 سانت

جنس پارچه لباس کمک پرستاری یکساله

در خانم‏ها و و آقایان: ترگال ساده

 

عملیات: ایمیل | لینک مستقیم |
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۴
نمونه سوالات مصاحبه و گزینش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی